Google+ Followers

poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Pastele

Lubicie pastelowe kolory, delikatne i subtelne? Takowe wyzwanie, jest aktualnie na tapecie w Szufladzie :-). Osobiście bardzo gustuję w pastelach. Jako inspirację wykonałam kolczyki, jak to określiłam "kryształkowe". Chociaż użyłam sporo koralików Toho i perełek, to w efekcie końcowym najmocniej (jak dla mnie) akcentowały się Bicone i oczywiście Swarovski Rivoli 12 mm. Perełki, z racji na swoją kolorystykę, wydają się mocno widoczne, ale to tylko na zdjęciu :-)
Całe kolczyki mierzą 5 cm długości (razem z biglem), sam element zawieszki, to około 3,3 cm długości.
Ze zdjęciami, to jest nie lada problem, zwłaszcza jak fotografowany element jest błyszczący :-). Nie użyłam tym razem lampy doświetlającej, więc tło, które stanowi biały papier, nie jest najjaśniejsze :-)
Tym razem, postanowiłam spróbować pierwszy raz zdjęć na lustrze i taki efekt otrzymałam:

Tło - lustro


Tło - biały papier


Tło - lustro


Tło - biały papier


Kolczyki zagoszczą również u Diany na blogu :-)

i


Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i za komentarze.

16 komentarzy:

  1. Są śliczne i świetne te zdjęcia na tafli lustra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Zdjęcia na lustrze są super! Że też ja nigdy na to nie wpadłam... koniecznie muszę wypróbować :-) A kolczyki są naprawdę cudne, piękny kolor rivoli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, moje może nie są profesjonalne, ale z efektem makro myślę, że jest ciekawie. Dziękuję, mnie też podoba się ten kolor, tyle że (teraz będzie wtopa) zapomniałam jaką nazwę ma ta kolorystyka w katalogu Swarovski :-). Znajdę i uzupełnię.

      Usuń
  3. Cudowne!!! A zdjecia na lustrze faktycznie są cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i ciepło pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Prześliczne, takie błyszczące!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-), jakoś nie mogę powstrzymać się, aby gdzieś nie wcisnąć kryształków czy metalicznych kolorów :-)

      Usuń
  5. Kolczyki cudne, pięknie pastelowe kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne - delikatne i dziewczęce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pasteli i takie delekatne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Chciałam wykonać coś, co dla odmiany będzie subtelniejsze niż moje pozostałe prace :-)

      Usuń