Google+ Followers

wtorek, 11 sierpnia 2015

Boho - chic

Lubiany już od jakiegoś czasu styl w modzie. Styl, który łączy trochę hipisowskiego umiłowania do zabawy kolorami, przejawia typowy luz surferów ( to już chyba nadinterpretacja Wikipedii, bo co to znaczy tak naprawdę "luz surferów" - szerokie szorty? ㋡ ) i ciekawy przejaw cyganerii czyli bohemy.
Elementami stroju są długie, luźne spódnice, futrzane kamizelki, dżinsowe kurtki, kolorowe tuniki, szerokie paski, duże torby. Styliści odkryli go w roku 2004 (opis stylu zaczerpnięty z Wikipedii).
***
Nie wiem, dlaczego w tekście zaznaczono, że jest to styl w modzie damskiej, może było to pierwotne założenie, styl ten równie dobrze prezentowany jest w modzie męskiej.
Do letniego wydania gazetki Szuflady wykonałam wisior z frędzlami, w kolorach brązu, ecru, turkusu, błękitu i granatu. Do tego projektu użyłam cylindrycznych Toho (Treasure 12/o), niewielką ilość stanowią Toho 15/o oraz drewniane kółko. Całość zawieszona jest na woskowanych sznurkach.

Prosta forma, dużo frędzli i wyszły chyba raczej indiańskie klimaty ㋡.




Praca gości w:


Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i za komentarze.

16 komentarzy:

  1. Wspaniały wisior, kocham takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama kolorystyka nie do konca moja, ale sam wisiorek jest cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-), prawdopodobnie w innej kolorystyce byłoby również ciekawie :-) Jaką klorystykę proponujesz? :-)

      Usuń
    2. Srebro, odcienie niebieskiego, zielonego to w szczególności. Zarówno w pastelach jak i w neonach.

      Usuń
  3. Piękny klimatyczny wisior bardzo bardzo mi się podoba :) :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie - indiańsko jest, wakacyjnie jest, bardzo mi się ten naszyjnik podoba :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń