Google+ Followers

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Flower bracelet czyli wiosna na błyszcząco

Ostatnio ciężko u mnie z wolnym czasem, to chyba dlatego, że wiosna nadeszła pełną parą, a właściwie to już chyba lato, sądząc po temperaturach ;-).
Wykonałam ostatnio bransoletkę splotem Herringbone z ozdobnymi kwiatkami ze Swarovski Rivoli.
Uwielbiam projektować biżuterię w stylu "glamour". Kolory metaliczne, w tym: złote i srebrne oraz wszelkiego rodzaju kryształki, cyrkonie czy koraliki typu "sliders" lub "montees", są u mnie na porządku dziennym :-). Ambitne projekty, już rozpoczęte, niestety leżą i czekają na lepsze czasy :-).
Znowu się powtórzę, ale w rzeczywistości prezentuje się jeszcze bardziej okazale :-).







Przy okazji podrzucam ją do Diany, a konkretnie do jej Linkowego Party 2 :-).

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i za komentarze.

22 komentarze:

  1. iście królewska biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) I znowu na błyszcząco :-D, może to jakaś choroba ;-)

      Usuń
  3. Śliczna bransoletka! Bardzo bajkowa, super-błyszcząca i pełna barokowego przepychu! I totalnie nie w moim stylu :-) Czekam z ciekawością na te zapowiadane bardziej ambitne projekty! A poza tym, u mnie kwiecień też jest wyjątkowo mało twórczym miesiącem, pod hasłem "nie-mam-na-nic-czasu-doba-jest-za-krótka!" ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-). Faktycznie, nie każdy gustuje w takiego rodzaju biżu :-). Te bardziej ambitne - grzecznie leżakują, dziergam je tylko z doskoku :-D

      Usuń
  4. Prześliczna bransoletka, taka "na bogato" :) Właściwie nie potrzeba już do niej żadnej innej biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-). Zgadzam się w całości, chociaż nieduże kolczyki np. tylko kwiatki - wkrętki pewnie uzupełniłyby całość bez przesadnego "obwieszania" się :-)

      Usuń
  5. Rewelacyjna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, cieszę się, że nie tylko mnie się podoba :-). Pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Wow! zachwycająca bransoletka ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) i pozdrawiam :-)

      Usuń
  8. Cudowna bransoletka i jakie piękne kwiatuszki na niej pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :-)

      Usuń
  9. prześliczna iście królewska

    OdpowiedzUsuń