Google+ Followers

wtorek, 13 stycznia 2015

Eisberg - naszyjnik na konkurs Royal-Stone.

Drodzy Czytelnicy, dzisiaj spieszę z nowym wpisem, a mianowicie naszyjnikiem, który zgłosiłam do konkursu "Śnieżka" organizowanym przez sklep Royal-Stone. Inspiracją do wykonania pracy była wspaniała fotografia autorstwa Viona ielegems.

Prace wykonałam techniką haftu koralikowego, z użyciem Swarovski crystals oraz Preciosa, szklanych pereł, koralików Toho 11o, 12o oraz 15o. Sercem naszyjnika jest plaster Agatu.
Kolorystyka naszyjnika utrzymana jest w barwach fioletu, granatu, niebieskiego, turkusu, ecru, popielu, bieli oraz srebrnego.
Szerokość naszyjnika, to 11 cm, a długość, to aż 18 cm :-), całość podszyta ekoskórą w kolorze srebra ze srebrnym zapięciem magnetycznym pr. 925.
Naszyjnik nazwałam Eisberg - Góra Lodowa, takie mam skojarzenie :-)

Na sam koniec, najważniejszy wpis: Dziękuję mojemu kochanemu Mężowi, za to, że kiedy ja oddawałam się dzierganiu tej pracy, On cierpliwie pomagał mi we wszystkim w czym się dało. Wczoraj, kiedy był już późny wieczór, a ja dopiero skończyłam haftować ten naszyjnik, wykonał mnóstwo zdjęć pracy, aby zdążyć wysłać zdjęcia jeszcze przed północą :-).
Skarb ten mój Mąż :-).

A oto praca:










Inspiracja:



Autor zdjęcia – Viona ielegems http://www.viona-art.com
Modelka – http://www.facebook.com/zely.mannequinmodel



Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i za komentarze.

27 komentarzy:

  1. Przepiękny !. Trzymam kciuki za wygraną :-). Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo, z całą pewnością zajrzę do Ciebie :-). Pozdrawiam!

      Usuń
  2. WOW! WOW! WOW! Twoja praca jest przepiękna!! Chylę czoła przed Mistrzynią! :) Cudny naszyjnik! Męża też gratuluję ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekny,iscie zimowy idealny dla krolowej sniegu, powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w zamiarze miał przypominać lód ;-)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Projekt był o wiele większy, ale czas nie pozwolił na wykonanie go w pierwotnej wersji :-) Taki kawałek góry lodowej ;-)

      Usuń
  5. O matko na niebie! Cudowny, genialny, fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Manitko :-). Dobrze by było, gdybyś siedziała w jury :-D. Ja jak zwykle nie do końca jestem zadowolona. Z resztą nigdy nie jestem, zawsze mam jakieś "ale" do własnych prac :-). Ten typ tak ma ;-)

      Usuń
  6. jest przepiękny, będę mu mocno kibicować!
    sposób, w jaki oplotłaś centralny kamień, jest absolutnie cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Marto, również za kibicowanie :-)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, ale do mistrza, to mi daaaaleko :-)

      Usuń
    2. Kunszt i wirtuozeria...Praca godna mistrza :).

      Usuń
  8. PRZEPIĘKNY!!! Aż dech zapiera!!! Powodzenie życzę - trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za takie piękne słowa :-). Wygrana może być albo nie, najwspanialsze są Wasze komentarze, bo wierzę, że gdyby praca się nie podobała, nie pisałybyście :-)

      Usuń
  9. Fantastyczna praca, bardzo bogata i elegancka!!! Życzę powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW to jest niesamowite!!
    Nawet nie umiem sobie wyobrazic ile pracy w ten naszyjnik wlozylas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za to WOW :-). Trochę siedzenia było, już nie napiszę co na sam koniec.....było kwadratowe ;-)

      Usuń
  11. Prześliczny! Jestem na etapie bajki "Frozen" więc według mnie jest w sam raz dla Elsy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowita praca idealna dla Śnieżynki!

    OdpowiedzUsuń
  13. naszyjnik jest rewelacyjny,przepiękny

    OdpowiedzUsuń